Contact

Heeft u een vraag, compliment of opmerking meld deze dan gerust bij één van onze vestigingen.

Contactformulier

Heeft u toch nog een vraag, compliment of opmerking meld deze dan gerust bij één van onze vestigingen.

Ik heb een vraag over:

Top 5 veel gestelde vragen

  1. Hoeveel bedraagt de borg?

    Dit hangt af van het type voertuig dat u huurt en of u het eigen risico verlaagt.

    Indien u uw eigen risico niet verlaagd is de borg gelijk aan het eigen risico vermeerderd met het verwachten huurbedrag.

    Indien u uw eigen risico verlaagd is de borg afhankelijk van de klasse auto. De borg is dan alsvolgt:

    De borgbedragen worden vermeerderd met het verwachten huurbedrag.

  2. Hoe krijg ik de borg terug?

    De borg wordt indien u kiest voor een borgstelling middels pinpas teruggestort op uw bankrekeningnummer minus de werkelijke huurkosten. De terugbetaling duurt meestal 2-5 werkdagen.

    Bij creditcard transacties maken wij slechts een reservering op uw creditcard en bij retour verrekenen wij deze. Houdt u er rekening mee dat het verwerken van de transactie 1-2 werkdagen kan duren.

  3. Wat gebeurt er als ik meer kilometers rijd dan dat ik heb aangegeven?

    Wanneer u meer kilometers rijdt dan het aangegeven vrije aantal kilometers, worden de meer kilometers aan u doorbelast.

  4. Kan ik de auto buiten de openingstijden retour brengen?

    Ja, dit is mogelijk. U kunt dan de sleutel in de sleuteldropbox voor het
    pand deponeren. Vraag altijd aan een medewerker van ons waar de sleuteldropbox
    gelocaliseerd is.

  5. Wat wordt er bedoelt met een poststuk?

    Met poststuk bedoelen wij een brief die u heeft ontvangen middels de post. Voorbeelden hiervan kunnen zijn: een bankafschrift, een telefoonrekening, een salarisspecificatie of een aanslag van de belasting. Let u wel op dat dit stuk niet ouder dan 30 dagen mag zijn.